តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
បិទ
English       ភាសាខ្មែរ

 »  ទំនាក់ទំនង  »  សំណួរ​អតិថិជន  »  សំណួរ​អតិថិជន អំពី​សាខា​នៅ​ប្រទេស​ឡាវ

សំណួរ​អតិថិជន អំពី​សាខា​នៅ​ប្រទេស​ឡាវ

នៅ​ក្នុង​ទំព័រ​នេះ យើង​ខ្ញុំ​មាន​ក្តីសោមនស្ស​សូម​បង្ហាញ​ជូន​លោកអ្នក​នូវ​ចម្លើយ​ចំពោះ​សំណួរ​ទាំងឡាយ​ដែល​អតិថិជន​បាន​សួរ​ជា​ញឹក​ញាប់ ។ សូម​ចុច​លើ​សំណួរ​នៅ​ខាង​ក្រោម ដើម្បី​មើល​ចម្លើយ ។ យើង​ខ្ញុំ​សង្ឃឹម​ថា ចម្លើយ​ទាំង​នោះ​មាន​សារប្រយោជន៍​និង​ផ្តល់​ជា​ព័ត៌មាន​សម្រាប់​លោកអ្នក ។ ក្នុង​ករណី​ប្រសិន​បើ​មិន​មាន​ចម្លើយ​ដែល​លោកអ្នក​កំពុង​ស្វែងរក​នៅ​ក្នុង​ទំព័រ​នេះ​ទេ ឬ​មាន​សំណូមពរ​នានា ដែល​អាច​ផ្តល់​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​តាម​បំណង​របស់​លោកអ្នក សូម​មេត្តា​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​មក​យើង​ខ្ញុំ​ដើម្បី​បម្រើ​ជូន​លោកអ្នកឱ្យ​កាន់​តែ​ប្រសើរ ។

  1. តើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​ឡាវ ចាប់​ផ្តើម​បម្រើ​អតិថិជន​នៅ​ពេល​ណា ?
    ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​ឡាវ ចាប់​ផ្តើម​បម្រើ​អតិថិជន តាំង​ពី​ថ្ងៃ​ពុធ ទី​០៨ ខែ​កក្កដា ឆ្នាំ​២០០៨ ។
  2. តើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​ឡាវ មាន​ប៉ុន្មាន​ការិយាល័យ ? នៅ​កន្លែង​ណា​ខ្លះ ?
    ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​ឡាវ មាន​សាខា និងការិយាល័យ​ជា​ច្រើន ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទស្សនា​វេបសាយ​របស់​ធនាគារ អេស៊ីលីដា ឡាវ ៖ www.acledabank.com.la ។
  3. តើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​ឡាវ មាន​បម្រើ​សេវា Western Union ឬ​ទេ ?
    ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ប្រទេស​ឡាវ មាន​បម្រើ​សេវា Western Union ។
  4. តើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​ប្រទេស​ឡាវ អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ-មក​បាន​ឬ​ទេ ?
    អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ-មក​បាន ។
  5. តើ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ប្រទេស​ឡាវ អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ-មក ពី​គ្រប់ប្រទេស​នៅ​លើ​ពិភពលោក បាន​ឬ​ទេ ?
    អាច​ផ្ទេរ​ប្រាក់​ទៅ-មក​បាន ។
ការិយាល័យ​កណ្តាល
ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077
អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧ / ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៊ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់
ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
inquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ
(បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួន​អ្នក​កំពុង​ទស្សនា: ១៣៧   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ថ្ងៃនេះ: ៨៩៦   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ពីម្សិល: ២០.៧៩៣
ក្រមស្តីពីការប្រតិបត្តិសេវាធនាគារ (PDF)   ព័ត៌មានលើហ្វេសប៊ុក   វីដេអូលើយូធូប