តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
បិទ
English       ភាសាខ្មែរ

 »  ផលិតផល និង​សេវា  »  សេវា​ឥណទាន  »  ឥណទាន​វិបារូបរ៍

ឥណទាន​វិបារូបរ៍

តែងតែ​ធ្វើឱ្យ​មុខ​ជំនួញ​របស់​លោក-អ្នក​ដំណើរ​ការ​ជា​និច្ច !

ទោះ​ជា​អ្នក​ជំនួញ​ខ្លះ​ត្រូវ​ការ​សម្រាក​នៅ​ចុង​សប្តាហ៍​ក៏​ដោយ ក៏​អាជីវកម្ម​របស់​គាត់​មិន​ឈប់​សម្រាក​ទេ ។ នៅ​ពេល​មាន​បញ្ហា​ត្រូវ​ការ​ទុន​ជា​បន្ទាន់ យើង​ខ្ញុំ​មាន​ដំណោះស្រាយ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក​ដំណើរ​ការ​ជា​និរន្តរ៍ ។

ឥណទាន​វិបារូបរ៍​ពិត​ជា​មាន​សារៈប្រយោជន៍​ចំពោះ​ហេតុការណ៍​ដែល​មិន​អាច​ទាយ​ទុក​ជា​មុន ឬ​ហេតុការណ៍​បន្ទាន់​ណា​មួយ ។ សេវា​នេះ​ត្រូវ​បាន​រៀប​ចំឡើង​ជា​ពិសេស ដើម្បី​បំពេញ​តម្រូវ​ការ​ប្រតិបត្តិការ​ជំនួញ និង​ធ្វើឱ្យ​ប្រសើរ​បំផុត​នូវ​លំហូរ​សាច់​ប្រាក់​របស់​លោក​អ្នក ។

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ផ្តល់​ឥណទាន​វិបារូបរ៍ ជា​ប្រាក់​រៀល ប្រាក់​បាត និង ប្រាក់​ដុល្លារ​អាមេរិក ។

អត្រា​ការ​ប្រាក់

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី គិត​ការ​ប្រាក់​លើ​ប្រាក់​ដើម​ដែល​លោក​អ្នក​ដក​ពី​គណនី អនុគមន៍​នឹង​រយៈ​ពេល​ប្រើប្រាស់​តែ​ប៉ុណ្ណោះ ។ អត្រា​ការ​ប្រាក់​សមរម្យ ។

លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ

  • ជា​អាជីវករ​ដែល​ប្រកប​ដោយ​សក្តានុពល ហើយ​ផ្តល់​ប្រភព​ចំណូល​ស្រប​ច្បាប់
  • មាន​ប័ណ្ណ​សម្គាល់​កម្មសិទ្ធិ​នៃ​ទ្រព្យ​សម្បត្តិ ដាក់​ធានា​បំណុល
  • មាន​គណនី​ចរន្តជាមួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
  • សន្យា​ផ្តល់​របាយការណ៍​ចំណូល​ចំណាយ និង​តារាង​តុល្យការ​ដល់​ធនាគារ យ៉ាង​ទៀង​ទាត់​រៀង​រាល់​ខែ
  • ភ្នាក់​ងារ​របស់​យើង​ខ្ញុំ​នឹង​ជួយ​បំពេញ​ទម្រង់​ខ្ចី​ប្រាក់ ដែល​អាច​រក​បាន​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ។

សំគាល់ ៖

សូម​លោក​អ្នក​មេត្តា​ចំណាយ​ពេល​ប្រហែល ១០នាទី ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​ចម្លើយ និង​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ ។ ចម្លើយ​របស់​លោក​អ្នក​នឹង​រក្សា​ការ​សម្ងាត់ ។

យល់ព្រម

ប្រើ​ប្រាស់​ប័ណ្ណម៉ាស្ទ័រកាត​អេស៊ីលីដា លោក​អ្នក​នឹង​ទទួល​បាន​អត្ថប្រយោជន៍​បន្ថែម​ជា​ច្រើន* ជា​ពិសេស​សម្រាប់​ការ​ទូទាត់​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ជប៉ុន កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង ម៉ាកាវ និងសិង្ហបុរី ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ចុច​ទីនេះ ។

* លក្ខខណ្ឌ​ផ្សេងៗ​ត្រូវ​បាន​អនុវត្ត ។

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់
ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
inquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ
(បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួន​អ្នក​កំពុង​ទស្សនា: ១១៣   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ថ្ងៃនេះ: ៦៥១   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ពីម្សិល: ២០.៧៩៣
ក្រមស្តីពីការប្រតិបត្តិសេវាធនាគារ (PDF)   ព័ត៌មានលើហ្វេសប៊ុក   វីដេអូលើយូធូប