តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
បិទ
English       ភាសាខ្មែរ

 »  ទំនាក់ទំនង  »  ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន

ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន

សូមស្វាគមន៍​មក​កាន់​ទំព័រ​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ។ អេស៊ីលីដា​ជា​ធនាគារ​ដំបូង​គេ​នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​ដែល​មាន​ ក្រុម​ជំនាញ​ធ្វើ​ការ​បី​វេណ​បន្ត​គ្នា គឺ ២៤ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ និង​៧ថ្ងៃ​ក្នុង​មួយ​សប្ដាហ៍ រាប់​បញ្ចូល​ទាំង​ថ្ងៃ​ឈប់​សម្រាក ដើម្បី​រង់​ចាំ​បម្រើ​អតិថិជន​ទាំង​ក្នុង​ស្រុក​និង​ជុំ​វិញ​ពិភពលោក នូវ​ព័ត៌មាន​ជាក់លាក់​និង​ការបម្រើ​នានា​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព​ខ្ពស់ ។ យើង​ខ្ញុំ​រង់ចាំ​បម្រើ​ជានិច្ច រាល់​ពេល​លោក​អ្នក​ចង់​ជ្រាប​នូវ​ព័ត៌មាន ឬ​ចង់​ផ្ដល់​យោបល់​ផ្សេងៗ​អំពី​ផលិតផល​និង​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​នានា​ របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ។

ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង​ក្នុង​គោលបំណង​បម្រើ​ជូន​តាម​គ្រប់​មធ្យោបាយ ដើម្បី​ផ្ដល់​ជូន​នូវ​ព័ត៌មាន​ដូចជា លក្ខណៈ​ពិសេស​ផ្សេងៗ លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ អត្រា​តម្លៃ ឬ​ទីតាំង​ការិយាល័យ ព្រម​ទាំង​ការ​គាំទ្រ​ក្នុង​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ធនាគារ និង​សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​នានា តាម​រយៈ​អ៊ីម៉ែល ឬទូរស័ព្ទលេខ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣ ។ យើង​ខ្ញុំ​បាន​រៀប​នូវ​ទំព័រ​សំណួរ-ចម្លើយ និង​ធ្វើ​ការ​កែលម្អ​ជា​ប្រចាំ ឱ្យ​ស្រប​តាម​សំណូមពរ​របស់​អតិថិជន ។

សូម​ប្រើ​ទម្រង់​ខាង​ក្រោម​ដើម្បី​ផ្តល់​យោបល់ ឬសួរ​សំណួរ​ផ្សេងៗ​មក​កាន់​យើង​ខ្ញុំ ។ យើង​ខ្ញុំ​នឹង​ព្យាយាម​ឆ្លើយ​នូវ​រាល់​ចម្ងល់​ជូន​លោកអ្នក​វិញឱ្យ​បាន​លឿន​បំផុត ហើយ​ប្រសិន​បើ​លោកអ្នក​មាន​សំណូមពរ​បន្ទាន់​ណា​មួយ សូម​ទូរស័ព្ទ​មក​យើង​ខ្ញុំ​ដើម្បី​ទទួល​បាន​ចម្លើយ​កាន់​តែ​រហ័ស ។

ទម្រង់​ផ្តល់​យោបល់
ឈ្មោះ
ទូរស័ព្ទ
អ៊ីម៉ែល
អាសយដ្ឋាន
យោបល់​របស់​លោក​អ្នក
ឯកសារភ្ជាប់
 
សូម​បញ្ចូល​តែ​អក្សរ​ឬ​លេខ ដែល​មាន​ពណ៌ខៀវ

ការិយាល័យ​កណ្តាល
ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077
អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧ / ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៊ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់
ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
inquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ
(បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួន​អ្នក​កំពុង​ទស្សនា: ១២៦   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ថ្ងៃនេះ: ១៤.៦៧៧   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ពីម្សិល: ១៥.៨០៩
ក្រមស្តីពីការប្រតិបត្តិសេវាធនាគារ (PDF)   ព័ត៌មានលើហ្វេសប៊ុក   វីដេអូលើយូធូប