តួលេខ​ក្នុង​វេបសាយ​របស់​យើង​ខ្ញុំ គឺ​សម្រាប់​បង្ហាញ​ជូន​ជា​ព័ត៌មាន​ប៉ុណ្ណោះ និង​អាច​មាន​ការ​កែ​ប្រែ ។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ទាក់ទង​សាខា​របស់​យើង​ខ្ញុំ​ដែល​​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក ឬ​ក៏​ទាក់ទង​មក​ការិយាល័យ​ទំនាក់ទំនង​អតិថិជន ។
បិទ
English       ភាសាខ្មែរ

 »  ទំនាក់ទំនង  »  បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន

បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​តម្រូវ​ការ​ផ្សេងៗ មិន​បាន​បំពេញ​តាម​តម្រូវ​ការ​របស់​លោក​អ្នក សូម​មេត្តា​ទាក់​ទង​យើង​ខ្ញុំ ៖

  • ពាក្យ​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ចាប់​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើ​ការ)
    • ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
    • អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh
  • ការិយាល័យ​ទំនាក់​ទំនង​អតិថិជន (បម្រើ​ជូន​២៤​ម៉ោង)
    • ទូរស័ព្ទ ៖ ០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
    • អ៊ីម៉ែល ៖ inquiry@acledabank.com.kh
    • ឬ​អញ្ជើញ​មក​កាន់​សាខា​របស់​ធនាគារ​ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី ដែល​នៅ​ជិត​លោក​អ្នក​បំផុត ដើម្បី​ឱ្យ​យើង​ខ្ញុំ​ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​ជូន​លោក​អ្នក ។
    • បំពេញ​ព័ត៌មាន​នៅ​ក្នុង​ទម្រង់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន ខាង​ក្រោម ។

យើង​ខ្ញុំ​រង់​ចាំ​ស្វាគមន៍​ទទួល និង​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​ជូន​លោក​អ្នក​គ្រប់​ពេល​វេលា ។

​ទម្រង់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ​របស់​អតិថិជន

សូម​មេត្តា​បំពេញ​ព័ត៌មាន​ខាង​ក្រោម ៖
ឈ្មោះ
អាសយដ្ឋាន​ទំនាក់​ទំនង
លេខ​ទូរស័ព្ទ
អ៊ីម៉ែល
១. សូម​ជ្រើស​រើស​ប្រភេទ​ផលិតផល-សេវាកម្ម​ដែល​លោក​អ្នក​កំពុង​ប្រើ​ប្រាស់
សេវា​ធនាគារ​អេឡិចត្រូនិក
សេវាឥណទាន
សេវាបញ្ញើ-សន្សំ
សេវា​ចាត់ចែង​សាច់​ប្រាក់
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់
សេវាហិរញ្ញប្បទាន​ពាណិជ្ជកម្ម
សេវា​ភតិសន្យា​ហិរញ្ញវត្ថុ
២. កម្មវត្ថុ​នៃ​បណ្តឹង
៣. សូម​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​លើ​ផលិតផល-សេវាកម្ម ដែល​លោក​អ្នក​កំពុង​ជួប​បញ្ហា
៤. សូម​ពិពណ៌នា​ពី​បញ្ហា​ដែល​បាន​ជួប​ប្រទះ
ឯកសារភ្ជាប់   
សូម​បញ្ចូល​តែ​អក្សរ​ឬ​លេខ ដែល​មាន​ពណ៌ខៀវ

ករណី​លោក​អ្នក​មិន​បាន​បំពេញ​ឈ្មោះ អាសយដ្ឋាន និង​លេខ​ទូរស័ព្ទ/អ៊ីម៉ែល​ឱ្យ​បាន​ច្បាស់​លាស់​ទេ បណ្តឹង​នេះ​ត្រូវ​បាន​ចាត់​ទុក​ជា​មោឃៈ ។

សំគាល់ ៖

  • បណ្តឹង​មិន​ត្រូវ​លើស​ពី ៦០ថ្ងៃ បន្ទាប់​ពី​បាន​ជ្រាប​អំពី​បញ្ហា​ដែល​បាន​កើត​ឡើង ។
  • បណ្តឹង​ផ្ទាល់​មាត់​របស់​លោក​អ្នក​អាច​ត្រូវ​បាន​ដោះ​ស្រាយ​ក្នុង​អំឡុង​ពេល ២ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើ​ការ ។ ក្នុង​ករណី​បណ្តឹង​ផ្ទាល់​មាត់​របស់​លោក​អ្នក ដោះ​ស្រាយ​មិន​ទាន់​បាន សូម​លោក​អ្នក​អញ្ជើញ​មក​ដាក់​ពាក្យ​បណ្តឹង​ជា​លាយ​លក្ខណ៍​អក្សរ ឬ​តាម​រយៈ​អ៊ីម៉ែល ។
  • បណ្តឹង​ជា​លាយ​លក្ខណ៍​អក្សរ អាច​ដោះ​ស្រាយ​ក្នុង​អំឡុង​ពេល​មិន​លើស​ពី ៣០​ថ្ងៃ​នៃ​ថ្ងៃ​ធ្វើ​ការ បន្ទាប់​ពី​ថ្ងៃ​ទទួល​ពាក្យ​បណ្តឹង ។ ករណី​ដោះ​ស្រាយ​មិន​ទាន់​បាន យើង​ខ្ញុំ​នឹង​ជូន​ដំណឹង​ជា​លាយ​លក្ខណ៍​អក្សរ​ទៅ​លោក​អ្នក ដែល​ត្រូវ​ការ​រយៈ​ពេល​ប្រហាក់​ប្រហែល​គ្នា​ដើម្បី​ដោះ​ស្រាយ​បន្ត ។
  • យើង​ខ្ញុំ​នឹង​ជូន​ដំណឹង​ទៅ​លោក​អ្នក​ជា​លាយ​លក្ខណ៍​អក្សរ​ពី​លទ្ធផល​នៃ​ដំណោះ​ស្រាយ ។
  • រាល់​ព័ត៌មាន​របស់​លោក​អ្នក​ត្រូវ​បាន​រក្សា​អាថ៌​កំបាំង ។
ការិយាល័យ​កណ្តាល
ចុះបញ្ជីក្រោមលេខ: 00003077
អាសយដ្ឋាន:អគារ​លេខ៦១ មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស សង្កាត់​ស្រះចក ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ។ មើលផែនទី
ប្រអប់សំបុត្រ:១១៤៩
ទូរស័ព្ទ:០២៣ ៩៩៨ ៧៧៧ / ៤៣០ ៩៩៩
ទូរសារ:០២៣ ៤៣០ ៥៥៥
អ៊ីម៉ែល:acledabank@acledabank.com.kh
SWIFT Code:ACLBKHPP

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់
ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)
០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤ / ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
inquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ
(បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)
ទូរស័ព្ទ ៖ ០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
អ៊ីម៉ែល ៖ cmc@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ   ទម្រង់ប្រើជាមួយសេវា   របៀបប្រើសេវាកម្ម   កម្មវិធីគណនា   ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល   លក្ខខណ្ឌសុវត្ថិភាព   កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់
ចំនួន​អ្នក​កំពុង​ទស្សនា: ២២៣   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ថ្ងៃនេះ: ៩.៨៨៧   ចំនួនអ្នក​ទស្សនា​ពីម្សិល: ២៨.១៩២
ក្រមស្តីពីការប្រតិបត្តិសេវាធនាគារ (PDF)   ព័ត៌មានលើហ្វេសប៊ុក   វីដេអូលើយូធូប