www.acledabank.com.kh

homenavigate_nextផលិតផល និង​សេវាnavigate_nextឯកត្តជនnavigate_nextសេវា​បញ្ញើ-សន្សំ

សេវា​បញ្ញើ-សន្សំ 

ឥឡូវ​នេះ​លោក​អ្នក​អាច​ស្នើ​សុំ​បើក​គណនី​ថ្មី របស់​លោក​អ្នក​តាម​អនឡាញ​នៅ​លើ​កុំព្យូទ័រ ឬ​ទូរសព្ទ​ដៃ​របស់​លោក​អ្នក បាន​គ្រប់​ពេល​វេលា ដោយ​គ្រាន់​តែ​ចូល​តាម​តំណ​ភ្ជាប់​នេះ ។

វិនិយោគ​សាច់ប្រាក់​របស់​លោកអ្នក​ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ជា​ប្រភព​ចំណូល​បន្ថែម ។ ប្រាក់​របស់​លោកអ្នក​មាន​កំណើន​ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ ធ្វើ​ឱ្យ​លោកអ្នក​សម្រេច​ក្តី​ប្រាថ្នា​និង​ធានា​បាន​នូវ​សុវត្ថិភាព​ខ្ពស់ ។ លោក​អ្នក​អាច​ជ្រើសរើស​ប្រភេទ​គណនី​សន្សំ​ប្រាក់​នៅ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា បាន​តាម​តម្រូវការ ។

មូលហេតុ​ចម្បង​មួយ​ចំនួន​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ជា​ដៃគូ​ដ៏​ល្អ​បំផុត​សម្រាប់​ការពារ​ទ្រព្យសម្បត្តិ​របស់​លោក​អ្នក រួម​មាន ៖

បច្ចុប្បន្ន​នេះ​សេវា​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី មាន​ច្រើន​ប្រភេទ​ផ្សេងៗ​គ្នា​ ដូចមាន​រៀបរាប់​ជូន​នៅ​ក្នុង​តារាង​ខាង​ក្រោម ៖

លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ

សេវា​នេះ​សម្រាប់​ផ្តល់​ជូន​ដល់​ជន​គ្រប់​រូប​ដែល​ជា​នីតិជន និង​មាន​អាយុ​ចាប់​ពី ១៨​ឆ្នាំ​ឡើង​ទៅ ដូចជា ៖ អ្នក​ប្រកប​របរ​រកស៊ី​ផ្សេងៗ ស្ត្រី​មេផ្ទះ សិស្ស និស្សិត បុគ្គលិក កម្មករ មន្ត្រីរាជការ ។ល។ អង្គភាព​នានា​ដែល​ជា​នីតិបុគ្គល ដូចជា ៖ ក្រុមហ៊ុន អង្គការ គម្រោង​អភិវឌ្ឍន៍​នានា មន្ទីរ ក្រសួង​នានា​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល ។ល។ អាច​បើក​គណនី​សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​ផ្ទាល់​ខ្លួន ឬ​បើក​ក្នុង​នាម​អង្គភាព​នានា​បាន ។

សម្រាប់​ឯកត្តជន

សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន ឬ​អង្គការ ត្រូវ​មាន​ឯកសារ​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

ព័ត៌មាន និង​លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវ​ផ្សេងៗ​សម្រាប់​បើក​គណនី​ពី​ក្រៅ​ប្រទេស 

ធនាគារ​អេស៊ីលីដា អនុញ្ញាតឱ្យ​លោក​អ្នក ដែល​រស់​នៅ ឬ​មាន​ទីតាំង​ប្រតិបត្តិការ​អាជីវកម្ម​នៅ​បរទេស អាច​បើក​គណនី​ធ្វើ​ប្រតិបត្តិការ​ដក-ដាក់​ប្រាក់ ឬ​ផ្ទេរ​ប្រាក់ និង​បិទ​គណនី​ពី​ក្រៅ​ប្រទេស ជា​មួយ​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដោយ​អនុលោម​ទៅ​តាម​លក្ខខណ្ឌ​ទាំង​ឡាយ​របស់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា និង​ច្បាប់​របស់​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ។

ឯកត្តជន ៖

នីតិបុគ្គល ៖

សម្គាល់ ៖ រាល់​ឯកសារ​ដែល​ផ្ញើ​មក​កាន់​ធនាគារ​អេស៊ីលីដា ដើម្បី​បើក​គណនី​ពី​ក្រៅ​ប្រទេស ត្រូវ​បកប្រែ​ជា​ផ្លូវ​ការ ជា​ភាសា​អង់គ្លេស ។

សំណួរ-ចម្លើយ close

តើលោកអ្នក​មាន​តម្រូវការ QR (KHQR) ឬ​ POS សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​លោកអ្នក​ដែរ​ឬ?

សូម​បំពេញ​ទម្រង់​​​នេះ ដើម្បី​យើង​ខ្ញុំ​អាច​រៀបចំ​តាម​តម្រូវការ​អាជីវកម្ម​របស់​លោក​អ្នក។ លោកអ្នកអាច​ស្នើ​សុំ QR (KHQR) ឬ​ម៉ាស៊ីន POS សម្រាប់​ទទួល​ទូទាត់​ទំនិញ-សេវាកម្មផ្សេងៗ​តាម​តម្រូវការ។

ស្នើសុំឥឡូវនេះ

សូម​លោក​អ្នក​មេត្តា​ចំណាយ​ពេល​ប្រហែល ១០នាទី ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​ចម្លើយ និង​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ ។ ចម្លើយ​របស់​លោក​អ្នក​នឹង​រក្សា​ការ​សម្ងាត់ ។

យល់ព្រម

ធនាគារពិតស្ថិត​ក្នុង​ដៃ​របស់​លោកអ្នក

មាន​អតិថិជន​កំពុង​ប្រើ​ចំនួន ២.១៤១.៧២១ នាក់

ប្រសិន​បើ​លោក​អ្នក​មាន​ចម្ងល់ ឬ​សំណូម​ពរ​ផ្សេងៗ (បម្រើ​២៤​ម៉ោង)

phone០២៣ ៩៩៤ ៤៤៤, ០១៥ ៩៩៩ ២៣៣
emailinquiry@acledabank.com.kh

សម្រាប់​បណ្តឹង​ត្អូញ​ត្អែរ (បម្រើ​ជូន​ពី​ម៉ោង ៧:៣០ ដល់​ម៉ោង ១៦:៣០ រៀង​រាល់​ថ្ងៃ​ធ្វើការ)

phone០១៥ ៨៨៨ ៦៥៤
emailcmc@acledabank.com.kh

ផែនទីទំព័រ ទម្រង់ស្នើសុំ របៀបប្រើ លក្ខខណ្ឌ​សុវត្ថិភាព ព័ត៌មានតាមអ៊ីម៉ែល កំណត់ចំណាំផ្នែកច្បាប់ និងឯកជនភាព
អ្នកកំពុងទស្សនា : ១០៨ ©២០២១ ធនាគារ អេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារ